• 021-88702886-7
  • تهران - یوسف آباد - خیابان اکبری - برج سپهر ساعی - طبقه 5 ام - واحد 508

۷ مورد استفاده‌ی اصلی از پارتیشن‌های شیشه‌ای

1. زیبایی و عملکردگرایی همزمان

 

پارتیشن‌های شیشه‌ای به زیبایی و جذابیت محیط کار افزوده و هم‌چنین نیاز به عملکردگرایی را هم برطرف می‌کنند. در دنیای امروز، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای در محیط کار بسیار رایج شده است؛ زیرا شفافیت و ترکیب هنری شیشه با جداره‌های آلومینیومی، یک تجربه‌ی بی‌نظیر از زیبایی و عملکردگرایی را ایجاد می‌کند.

 

blog1p1

 

2. فضاسازی بدون کاهش مساحت محیط | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای، می‌توانیم فضا را بدون کاهش مساحت محیط، بهبود بخشیم. در پارتیشن‌های فریم لس، با جایگزینی یک جداره 10 سانتی‌متری با یک مقطع 5 سانتی‌متری، ضخامت پروفیل‌ها کاهش می‌یابد و این منجر به افزایش مساحت هر فضا می‌شود. زمانی که فضای محدودی داریم، استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای بدون کاهش دید، می‌تواند فضای بیشتری را در اختیارمان قرار دهد.

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم لس، مشابه یک جداره شیشه‌ای عمل می‌کنند اما بدون الودگی بصری و هیچ مانعی، فضا را به دو قسمت تقسیم می‌کنند. این ویژگی آنها را به محبوب‌ترین مدل پارتیشن تبدیل کرده است.

 

3. کنترل انتقال انرژی | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

پارتیشن‌های شیشه‌ای، به دلیل بالا بودن ضریب انبساط شیشه سکوریت، در کنترل انتقال انرژی بسیار موثر هستند. این پارتیشن‌ها دارای مقاومت بالا در برابر انتقال حرارت هستند.

اهمیت این موضوع در کاهش مصرف انرژی و بهره‌وری در استفاده از سیستم‌های گرمایش و سرمایش در فصول تابستان و زمستان قابل توجه است. این تاثیر درازمدت می‌تواند به طور قابل توجهی در کنترل هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی تأثیرگذار باشد.

 

4. عایق صوت | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

blog1p2

 

پارتیشن‌های اداری عایق صوتی، از جمله مهمترین ملاحظات در انتخاب پارتیشن‌های فریم لس اداری است. مقاومت شیشه در برابر صدا بستگی به نوع پارتیشن شیشه‌ای، یعنی تک‌جداره یا دوجداره بودن آن دارد. از جالب‌ترین نکات این است که پارتیشن دوجداره، معادل یک دیوار بتنی با قطر ده سانتی‌متر در برابر صدا مقاوم است، اما هیچ‌یک از این دیوارها به طور کامل عایق صوت نیستند و برای ایجاد فضای صوتی مناسب، نیاز به استفاده از تیغه‌های گچی عایق صوت در دیوار داریم.

در پارتیشن‌های فریم لس اداری، بین دوجداره شیشه یک لایه هوا قرار می‌گیرد که باعث کاهش سرعت انتقال صدا می‌شود. این ویژگی علت محبوبیت استفاده از پارتیشن‌های دوجداره در اتاق‌های کنفرانس، اتاق مدیریت و اتاق کارشناسان فروش می‌باشد.

 

blog1p3

 

5. عبور نور | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

اگر از پارتیشن های فریم لس شیشه ای استفاده کنیم برای عبور نور و تامین روشنایی محیط مانعی وجود ندارد.

در پلان های مسکونی و اداری قدیمی فضاها با دیوار از هم جدا می شدند و همین مسئله نیاز محیط به نور مصنوعی را تشدید می کرد.

در پلان های مدرن با استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای ، نیاز به نور مصنوعی به حداقل ترین حالت ممکن می رسد و در ساعاتی که نور خورشید هست می توانیم در محیط کاری خود از نورطبیعی به همراه تعداد کمی از لامپ های LED استفاده کنیم.

 

6. امکان نظارت مدیریت بر کارمندان | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای به شما این امکان را می‌دهد که نیازی به نظارت و بررسی تک به تک عملکرد کارکنان خود نداشته باشید. با قدم زدن در طول ساعات اداری، می‌توانید روند کار و حتی نحوه برخورد با ارباب رجوع را در مجموعه خود بسنجید.

زمانی که به عنوان یک مشتری وارد یک شرکت می‌شوید و جداره‌های شیشه‌ای و طراحی باز آن آفیس را می‌بینید، احساس اطمینان بیشتری نسبت به برند مورد نظر پیدا می‌کنید. مطالعات نشان داده‌اند که شما در کمتر از 5 دقیقه از زمان ورود به یک مجموعه، تصمیم اولیه خود را درباره همکاری یا عدم همکاری با یک تیم مشخص می‌کنید. به عنوان یک فروشنده، با استفاده از پارتیشن‌های شیشه‌ای و ایجاد حس اطمینان در مشتری، می‌توانید از این 5 دقیقه به نحو بهینه استفاده کنید و برنده این بازی شوید.

 

7. افزایش انگیزه کارکنان | مزیت پارتیشن شیشه ای

 

در یک فضایی که کارمندان با یکدیگر ارتباط دارند و با وجود پارتیشن‌های شیشه‌ای قابل جدا شدن هستند، مطمئناً میزان رضایت شغلی بیشتری را تجربه خواهند کرد نسبت به زمانی که همه اتاق‌ها با دیوارهای محسور و تیغه‌های گچی مجسم شده‌اند.

با پارتیشن‌بندی دفتر کار خود، به افزایش تمرکز پرسنل خود کمک خواهید کرد؛ زیرا با وجود دیوارهای شیشه‌ای، انتقال صدا در فضا به طور قابل توجهی کنترل می‌شود. این امکان به کارمندان اجازه می‌دهد تا در محیطی آرام و خلوت تر کار کنند و بهترین تمرکز خود را داشته باشند.

 

blog1p4